Selecteer een pagina

EEN DEFECT VERHELPEN

  Terug naar garantie en reparatie

Je bent handiger dan je denkt. Uit ervaring weten we dat een groot deel van de problemen gemakkelijk door jou zelf op te lossen is. Hoe? 
Laat ons weten met welk defect jij te maken hebt. Dit kan bijvoorbeeld een kapot of defect scharnier zijn, een bumper van de bril die los heeft gelaten of een magneetje van kinder wc bril die los gelaten heeft.
Wij sturen jou het defecte of zoekgeraakte onderdeel toe en helpen jou op weg bij het bevestigigen van het vervangende onderdeel.

Zo meld je een defect:

  • Stuur e-mail naar info@detoseats.nl of een online bericht met vermelding van je persoonlijke gegevensordernummer en het soort defect.

Wij sturen na ontvangst van je bericht het vervangende onderdeel gratis toe en helpen je op weg om jou defect zo eenvoudig mogelijk te verhelpen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het defect niet (zelf) te verhelpen is, in dat geval bekijken wij of het defect binnen de fabriekgarantie valt en of de wc bril te retourneren is voor een nieuw exemplaar.