Selecteer een pagina

BETALING MISLUKT OF GEWEIGERD?

Is je Ideal betaling niet gelukt?

Controleer dan of je betaling is afgeboekt of niet. Is er geen betaling afgeschreven? Dan kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Is de betaling wel van je rekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestigingsmail gekregen? Stuur ons dan bericht per mail op: info@detoseats.nl of via het contactformulier. Onze klantenservice helpt je verder.

Het lukt niet om met Paypal of Creditcard te betalen

Je hebt jouw bestelling met je creditcard of Paypal te betalen, maar het lukt niet? Of je hebt al betaald en je krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd? 
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Uiteraard kunnen er ook andere redenen zijn waarom de paypal of creditcard betaling niet wil lukken. Laat ons weten waar je vastloopt en wij helpen je verder.